web analytics

Видавець GTA хоче, щоб ми платили за ігри погодинно

Генеральний директор видавництва Take-Two Штраус Зельник висловився стосовно ціноутворення на їхні ігри. Він вважає, що ціна має базуватися на умовні вартості години гри помноженій на кількість зіграного часу. Відтак їхні ігри повинні коштувати відповідно до кількості годин проведених у грі. Що випадку зі серією GTA ризикує обернутися просто скаженими цінниками.

Це сталося під час обговорення звіту за другий квартал  фінансового 2024 року. Там Зельник уточнив, що через нинішні стандарти ціноутворення компанія недоотримує величезні прибутки. Адже вони пропонують гравцям дуже багато контенту й способі отримувати враження як у соло, так і під час гри разом.

У ціноутворенні будь-якої розважальної власності, зазвичай, задіяний алгоритм визначення очікуваного використання розважального продукту. Тобто вартість за годину помножена на очікувану кількість годин. Плюс кінцеве значення, що сплачує користувач за франшизу. Мова не йде про оренду чи доступ за підпискою.

За цим стандартом наші ціни все ще дуже й дуже низькі, оскільки ми пропонуємо багато годин вражень усього за 60-70$.

Він також розповідав про те, що індустрія надає користувачам фантастичні можливості співвідношення ціни та якості. Мовляв, та не хочемо ми контролювати ціноутворення, однак ви тільки уявіть, скільки прибутку ми не отримуємо.

Чи варто це сприймати, як можливий анонс того, що наступна GTA буде дорожча — можливо. Але це не найстрашніше. Найгірше те, що такі заяви дають змогу іншим видавцям задирати ціни на власні проєкти, не видаючи при цьому ні кількості, ні якості.

Чи то автор вже занадто песимістично дивиться на світ майбутнього. Як вважаєте?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Take-Two Interactive боїться випускати навіть власні ігри поруч з GTA 6

Grand Theft Auto / GTA 6

Paradox Interactive досі хоче створити свій The Sims, але не Vampire: The Masquerade: Bloodlines 3

Vampire The Masquerade Bloodlines 2

Чутки: Вихід GTA 6 перенесено на 2026 рік

p.ua.gta vi

Стартувало передзамовлення манґи «Підземелля смакоти» від MAL’OPUS

p.ua.mal'opus 2908

До 2027 Take-Two Interactive планує випустити цілих 40 ігор

take two

Керівники Take-Two, які хочуть погодинної плати за ігри, виписали собі 40 млн доларів премії

take two strauss

Незабаром 4 гри від Adult Swim приберуть зі Steam

super house of dead ninjas

Видавництво «Видавництво» розпочинає прийом ВАШИХ рукописів

p.ua.Видавництво

Популярне